Calgarypuck Forums - The Unofficial Calgary Flames Fan Community
Old 06-30-2019, 04:15 PM   #21
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

AD just got an unexpected $5 million advance to star in a movie from LeBron's company no one will ever see. In unrelated news, AD waived his $5 million trade kicker to give the Lakers max space. Doesn't matter how easy the East may or not be, a team with LeBron, AD and Kawhi goes 98-0 if they try every game.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Senator Clay Davis For This Useful Post:
Old 06-30-2019, 04:51 PM   #22
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

Although let's take a second to marvel at the Knicks. Traded Porzingis to clear up max cap space, tanked all year only to end up third in the draft lottery in a two elite player draft, watched the Lakers jump way up in the lottery for the vital piece in the AD trade, and then missed on all UFAs. Should let the Nets play in MSG until Dolan sells.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 05:10 PM   #23
fleury
#1 Goaltender
 
fleury's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Toronto, Ontario
Exp:
Default

Dolan is an idiot but the allure of NY is still there. I think with them they’ll likely sign a second rate player, especially one with a big ego. With this years crop of FA’s it’s a recipe for this to happen.
fleury is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 05:17 PM   #24
octothorp
Franchise Player
 
octothorp's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: not lurking
Exp:
Default

Damn, it is insane out there right now. Like 3/4 of the free agents already signed, with a lot of them moving teams. Meanwhile, Kawhi's the one guy who doesn't seem in a rush.
octothorp is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 05:22 PM   #25
Johnny Makarov
First Line Centre
 
Johnny Makarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2017
Exp:
Default

Just reported Dolan wouldn't offer Durant a max deal.. If i was a knicks fan i would be burning down MSG right now. haha
__________________
AKA Sergei Gaudreau ‘Jeez, he really does loves Skittles.’ ”
Johnny Makarov is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 05:49 PM   #26
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

Knicks actually did well with Julius Randle for three years and $63 million. Hilarious though that he's kinda like Zion....minus athleticism.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 06:36 PM   #27
savemedrzaius
First Line Centre
 
savemedrzaius's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Exp:
Default

I hope I'm wrong but I think he leaves now.

He likely has chosen the Clippers but doesn't want to sign so fast. At least make it look like he was unsure between the Raps and Clippers. If he signed with the Clippers right when free agency opened it would hurt Rap fans I think.

Hope I'm wrong though!
savemedrzaius is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 06:41 PM   #28
savemedrzaius
First Line Centre
 
savemedrzaius's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Exp:
Default

Or....

I just read Kawhi wants to announce on Canada Day!

If that is the plan he is more Showtime than we all thought.
savemedrzaius is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 06:42 PM   #29
jayswin
Celebrated Square Root Day
 
jayswin's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Exp:
Default

Really? Did he say Canada day or just July 1st?
jayswin is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 06:49 PM   #30
savemedrzaius
First Line Centre
 
savemedrzaius's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Exp:
Default

Quote:
Originally Posted by jayswin View Post
Really? Did he say Canada day or just July 1st?
It was some guy on a basketball site. No actual proof.

But it would be cool!
savemedrzaius is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 07:11 PM   #31
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

Jimmy Butler to the Heat in a sign and trade. Horford to the Sixers.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 07:23 PM   #32
jayswin
Celebrated Square Root Day
 
jayswin's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Exp:
Default

Quote:
Originally Posted by Senator Clay Davis View Post
Jimmy Butler to the Heat in a sign and trade. Horford to the Sixers.
Wow, that is huge, imo. Butler going somewhere with Kawhi was the other rumour floating around. Taking that out makes Kawhi to Toronto a real possibility now.
jayswin is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 07:27 PM   #33
GreenLantern2814
Franchise Player
 
GreenLantern2814's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Exp:
Default

Quote:
Originally Posted by jayswin View Post
Wow, that is huge, imo. Butler going somewhere with Kawhi was the other rumour floating around. Taking that out makes Kawhi to Toronto a real possibility now.
Kawhi has never struck me as the sort of player who wants to be a part of a super team. I think he likes being top dog.

Toronto kept him healthy, did right by him, and won a championship. Oh, and they turned the most anonymous star in the league into a god.

Kawhi stays.
GreenLantern2814 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 07:35 PM   #34
Strange Brew
Franchise Player
 
Strange Brew's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Exp:
Default

Quote:
Originally Posted by Senator Clay Davis View Post
Jimmy Butler to the Heat in a sign and trade. Horford to the Sixers.
I am disappoint. Thought Morey would find a way to get him in Houston.
Strange Brew is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 09:33 PM   #35
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

Thinking more about Kawhi's decision and he really hold all the keys to next year either being the most wide open NBA season maybe ever, or the most boring in history. As long as he doesn't sign with the Lakers, there are a good 8-10 teams who have a legit shot at a ring. If he joins the Lakers we're all hoping for some torn ACLs to add drama. I guess this is where we find out once and for all if he's a fun guy or not.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Senator Clay Davis For This Useful Post:
GGG
Old 06-30-2019, 09:34 PM   #36
Nsd1
First Line Centre
 
Nsd1's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Exp:
Default

https://twitter.com/user/status/1145535080305242112

Warriors getting a little help while Klays out next season.
Nsd1 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 09:38 PM   #37
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

Warriors adding D'Angelo Russell is pretty shocking.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 09:46 PM   #38
KootenayFlamesFan
Commie Referee
 
KootenayFlamesFan's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Small town, B.C.
Exp:
Default

Adrian Wojnarowski@wojespn

Golden State is trading Andre Iguodala to the Memphis Grizzlies, league source tells ESPN. Warriors are sending a 2024 protected first-round pick in the 2024 (protected 1-4), 2025 (protected 1) and 2026 unprotected.
KootenayFlamesFan is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2019, 09:48 PM   #39
Senator Clay Davis
Franchise Player
 
Senator Clay Davis's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Maryland State House, Annapolis
Exp:
Default

That is a huge price to pay to get out from the tax for the Warriors. Russell is really nice and young too, but any of those picks could be a lottery pick when Steph and Klay will be either retired or a shell of themselves.
__________________
"Think I'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Sheeee......."
Senator Clay Davis is offline   Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Senator Clay Davis For This Useful Post:
Old 06-30-2019, 11:04 PM   #40
GGG
Franchise Player
 
GGG's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Exp:
Default

Quote:
Originally Posted by Senator Clay Davis View Post
That is a huge price to pay to get out from the tax for the Warriors. Russell is really nice and young too, but any of those picks could be a lottery pick when Steph and Klay will be either retired or a shell of themselves.
It’s only 1 pick not 3 so pretty standard for that amount of money.
GGG is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -6. The time now is 05:56 AM.

Calgary Flames
2017-18




Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Calgarypuck 2016